Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi

Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi


Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 29 08.02.2019, 10:52

"Arles'deki kırmızı üzüm bağları" Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi

İstatistikler, bir soruya cevap verirkenEn ünlü sanatçı, çoğunluk üç isim: Leonardo, Picasso ve Van Gogh. Ayrıca Leonardo da Vinci'nin Rönesans'ın evrensel dehası olduğunu, Picasso'nun şöhret ve servet kazandıran bir mucit olduğunu ve sadece Vincent Van Gogh'un, Tanrı'nın elinden çıkmış olan resim tablosunun gerçek dehası olduğunu ortaya koyuyor.

Genel görüş şüpheli bir şeydir, ancak "Arles'deki Kırmızı üzüm bağları" resmine bakarak, onunla aynı fikirde olabilir.arles içinde kırmızı üzüm bağları

Hayat boyunca satılanlardan biri

Olağanüstü insanların hayatı gizem ve sırlarla doludur. Vincent van Gogh (1853-1890) 37 sene dahiler için klasik bir yaşam sürmüş, 10 civarında aktif bir şekilde aktif olarak çalışmış, ancak resim dünyasına dönen bir ustasına geçmeyi başarmıştır. Bu, sanatla ilgilenen herkes için sürprizlere ve sorulara neden olur ve duyumlar ve komplo teorileri sevgilerine dinlenmez. Hollandalı efendinin resimlerini, onu mezara götüren bir akıl hastalığının etkisi altında yarattığı düşüncesi var. Diğerleri, kardeşi Theo'yla birlikte başarılı bir sanat galerisi olan ve benzeri görülmemiş bir resim stili ile pazarı fethedebilen ve bir servet kazandıran bir hesap makinesi olarak onu temsil ediyordu.

Evet, Van Gogh'un resimleri şimdi - en çokihalelerde pahalı lotlar, sermayenin en karlı yatırımlarından biri. 1890 yılında Brüksel'de düzenlenen "Grup Yirmi" sergisinde "Arles'de Kırmızı Üzüm Bağları" adlı eserin yaşamı boyunca satın alındı. 400 frank (yaklaşık 2000 dolar) sanatçı Anna Bosch'u satın aldı. Bazı raporlara göre, o bunu sattı, çünkü onun tarzını - pointillizm ve yeni izlenimciliği - yazamaz, Van Gogh'un resmi duvarda yanmıştı.

Bu şaheser artık koleksiyonda görülebilirGüzel Sanatlar Müzesi. Volkhonka'da puşkin. Çağdaş sanatçıların sanatına değer veren ünlü koleksiyoncu Sergei İvanoviç Shchukin sayesinde oldu.arles vincent van gogh kırmızı üzüm bağları

Yazıların Tarihi

1888'de Van Gogh Paris'ten taşındı.Fransa'nın güneyindeki Provence. Arles kasabasında, stüdyonun altında küçük bir ev alır. Başkentte tanıştığı bir sanatçı cemaatini örgütleme fikrinden ilham aldı. Özellikle, Arles'de yaklaşık iki ayını harcayan Paul Gauguin'i (1848-1903) davet etti; bu, Van Gogh'un kulağının bir kısmını kaybettiği, şiddetli bir çatışmaya ve anlaşılmaz bir kurşuna neden oldu. Bu hikayenin etrafında birçok çamurlu teori ve varsayım inşa edilmiş, Van Gogh'u yok eden akıl hastalığının ilk canlı tezahürüdür.

Ama asıl önemli olan, harcanan süreninProvence'ın manzaraları arasında, parlak güney renkleri arasında usta, fethetti, Van Gogh için en verimli biri oldu. Portreler, manzaralar, ünlü "Ayçiçekleri", "Gece Kafesi", "Rhone Üzerine Yıldızlı Gece" - hepsi Arles'de ve çevresinde yazılmıştır. "Arles'deki kırmızı üzüm bağları", sanatçının kardeşi Theo'ya yazdığı bir mektupta tarif ettiği bir yürüyüşün sonucuydu. Batan güneş, bir zamanlar gerçek ressamı görmeyi ve yakalamayı amaçlayan benzeri görülmemiş bir renk kombinasyonları dünyasını yaratarak kıyı bağını yeniden canlandırdı.

tanım

Kıyı arazisinde, küçük bir virajdanehir üzümlerin toplanması üzerinde çalışacak. Parlak güneş ufuğa doğru ilerliyor, yanan altın gökyüzüne doğru akıyor, sudaki körleme yolunu yansıtıyor, ön plandaki bağ yapraklarını mor farklı tonlarla boyaıyor. Araziler arasında çalışan kadın ve vagonlar figürleri bulunmaktadır. Bunlar, karmaşık mavi tonlarında yazılmıştır ve karakteristik bir karanlık çizgiye sahiptir, şimdi gevrektir, sonra da akşam havasında titriyorlar. Alanı koruyan ağaçlar da ufka yazılıyor. "Arles'de kırmızı üzüm bağları" tablosu, sıcak ve sıcak renklerin, mavi ve mavi tonlarının soğuk bir parıltısı ile çok karmaşık bir yeşilin inanılmaz bir uyumu.arles içinde kırmızı üzüm bağları resmi

Ön planda hiç ateşli ateş kalmadığındaateşli üzüm, çıplak toprak yamalar vardı. Alev alev yanan ateş dilleri, kömür ve külün humuslu yüzeyleri üzerinde titreme kül ölçekleri ile değiştirildiği zaman, ya bir soğutma metali ya da ölmekte olan yakacak oduna benzer.

Burada ve güneş ışığının son kıvılcımları var.ama kör edici değil ve sönmüş - pembe, leylak, şeftali. Ortak tuval resimlerinden çekildikleri ve nötr bir arka plan üzerinde ayrı noktalarda gösterildikleri takdirde korkunç bir uyumsuzluk olacak olan renk kombinasyonlarını yumuşatırlar. Ancak bu düzleştirme, şekil ve boyutta çeşitli bireysel vuruş ve vuruşların enerjisini söndürmez. "Arles'teki kırmızı üzüm bağları" - renk ve enerjinin kaynatıcı bir tenceresi, tek bir armoniye kaynaklanmış bir dahi ustası.

Yeni sahne

Amsterdam'daki Van Gogh müzesini gezenler,Efendinin en büyük resim koleksiyonu olduğu yerde, resimlerine uzun süre bakmak fiziksel olarak zor olduğunu söyler. Bu, Paris yaşam ve yaratıcılık aşamasından sonra yaratılan her şey için özellikle doğrudur. Yeryüzünde, "Patates yiyenleri" nin zamana hitap eden lezzetinin yerini zil sesi, temiz renkler almıştır. Arles "Kırmızı Üzüm Bağları" dır. Vincent van Gogh, Fransa'nın güneyinde, "Ayçiçekleri" ve "Sarı Saray" da, turuncu ve kırmızı sıcak alevleri kapsayan özel sarı titreşimler kullanır.Arles van gogh kırmızı üzüm bağları resmini

Ama bilmek ve başka bir şey - Van Gogh'un çalışmasıyüksek zeka dayalı. Bir fırçanın duyarsız kontrolsüz hareketlerini yapan, rasgele vuruşlara ve lekelere neden olan çılgın, kendini eğiten bir kişinin hikayesi onunla ilgili değildir. Bir Hollandalı'nın her resmi, dünya ve insan hakkında, yaşamın anlamı ve güzelliği hakkında bilge bir hikâyedir. Hiçbir şey için, Van Gogh'un yaratıcı arayışlar ve buluntular hakkında argümanlar içeren, Kardeş Theodore'a mektup biçimindeki edebi eseri, büyük bir değere sahip değildir. Onlarda bilgi ve teorik temele sahip, iyi okunan, eğitimli bir kişidir.

Herkes kendi başına bulur

Gerçekten harika sanat eserleriçok katmanlı, her seyirci nedeniyle zihin ve ruh hazırlanmasına, kendi içlerinde bulur. Van Gogh tablosunun "Kırmızı Üzüm" - insan ve doğa, anlam ve zaman akışının sonsuzluk olma nedeni enerji ve duygu anlatı birlik dolu.

Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi

Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi

Related news

  • Karpuz Dilimli Bebek Patiği Yapılışı
  • Risk
  • Kış Gelmeden Bunları Mutlaka Yapın
  • Kuruyemişli Tart
  • Enes Batur, YouTubedan Para Kazanma Sırrını Açıkladı: Sadece Para Kazanmak İçin Zaman Geçirmeyin
  • Keşkül

  • Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 27

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi


    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 86

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 38

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 71

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 49

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 92

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 66

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 28

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 38

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 71

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 27

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 100

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 93

    Arlesdeki kırmızı üzüm bağları Van Gogh - tanımı, tarihi ve resmin kaderi 57