Goruntuler resim Fotograf Müziğin ana aralıkları


Müziğin ana aralıkları

Müziğin ana aralıkları

Müzik teorisi bu türün ana bileşenidir.sanat, güzelliğin tüm yönlerini tam olarak anlamak ve anlamak imkansızdır. İlk başta görülebileceği gibi anlamak çok zor değil. Esas olan bu sanatın tüm bileşenlerini öğrenmek. Bunlar arasında bilinmeyen aralıklardır. Bunların 8'i müzikte vardır, ancak bunlar bir oktavın içinde yer alan seslerin ana kombinasyonlarıdır, ama aslında bunlardan biraz daha fazlası vardır.müzikte aralıklar

Müzikteki aralıklar bilim adıyla isimlendiriliyor."Solfej" ve bunlar çok genç müzisyenlerin zihninde yatıyor. Teoride bu terim, sayı 1 ve sonlar 8 ile başlayan bir diziyi ifade eder. Sayısal bir değer, aralığı kapsayan notaların sayısını gösterir. Bunu daha ayrıntılı olarak anlayabilmek için, belirli örnekleri ve elbette aralıkların listesini dikkate almayı öneriyoruz. Ayrıca, müzikteki aralıkların saf, yani kendi türünde benzersiz olduğunu ve aynı zamanda aralarında küçük ve büyük olanların bulunduğunu da belirtmek gerekir.müzik aralığı yanıtı

Yani, solfejde bir numaralı prima geliyor. Bir notadan oluşan bir aralık. Pratikte, iki ardışık ses gibi veya sürekli bir ses gibi gelebilir. Çeşitleri yoktur, bu nedenle saf olarak adlandırılan "statüsünü" taşır. Yeni başlayanlar için notlar, müzisyenler genellikle h1, yani "saf prima" olarak tanımlanır.

Bir sonraki müzik. İkincisine eşit olan aralığa ikinci denir. İki bitişik notayı kapsar ve oldukça keskin sesler. Bir sonraki duran notalar sesleri ile bir yarı ton oluşturuyorsa, ikincisi küçük olabilir ve eğer aralarında tam bir ton varsa, bu büyük olur. Notlarda sırasıyla m2 ve b2 olarak belirlenmiştir.

Küçük ve büyük de üçüncü olabilir, hangi3 sayısını simgeliyor. Bu aralık, tonik üçlünün bir parçası, başlangıcı veya sonu. Büyük veya küçük olanı tanımlayan odur. Eğer üçlünün başında büyük bir üçüncü ise, o zaman bir büyük olarak karakterize edilir ve neşeli bir ses çıkarır. Bu akor küçük bir aralık ile başlarsa, o zaman küçüktür ve gizemli ve hafif üzücü bir renge sahiptir. Üçüncü notalarda b3 ve m3 olarak tanımlanmıştır.muses aralığı

Yukarıda belirtildiği gibi, müzikteki aralıklarSaf olan, yani "declensions" denilen olmayan. Bunlara çeyrek ve beşinci aittir. 4 ve 5 sayıları ile gösterilirler. Dörtlü, biraz katı ve istikrarlı bir sese sahiptir ve aynı zamanda bir açılış aralığıdır, çünkü herhangi bir gamın dördüncü ve ilk aşamaları arasındaki mesafedir. Quinta tam tersi. 5 adımlık bir yelpazede örtülen, bir tonik üçlünün en düşük ve en yüksek sesi arasında bir köprü gibidir. Böyle bir akorun ortalama aşaması ne olacağına bağlı olarak, büyük ya da küçük bir tanımlanacak. Müzikal notasyonda, h4 ve h5 olarak etiketlenmiş saf kuart ve beşinci bulabilirsiniz.

Onlar sexta ve septima tarafından takip edilir. Bunlar büyük ve küçük aralıklardır. Sextus (6) her zaman güzel ve gizemli bir sese sahiptir, birçok şarkısıyla başlar ("Ağaç ormanın içinde doğmuştur", "Güzel çok uzak"). Aksine, bir septime, kulak keskin bir şekilde algılanır. Küçük Septima, yedinci akorun olağanüstü güzelliğini oluşturan diğer seslerin sığabileceği mükemmel bir "köprü" dir. Büyük, kural olarak, birçok klasik eserde bir açılış aralığı olarak kullanılır. Müzikal kampında, seks için m6 ve b6 ve septum için m7 ve b7 olarak gösterilen bu ses kombinasyonlarını bulacaksınız.

Son aralık - bir oktav - bir sayı ile gösterilir8. Sadece bir oktav (örneğin, daha önce "küçük" oktav ve "önce" önce) farkıyla bulunan aynı sesi temsil eder. Ч8 olarak belirlenmiştir.

Birçok insan müzikal bir aralığın ne olduğu konusunda kafa karıştırıyor. Bu sorunun cevabı basittir, sadece solfej üzerinde bir ders kitabı açmak ve özüne girmek için yeterlidir.

Müziğin ana aralıklarıGoruntuler Fotograf galeriler

Related news

  • Bir tarih ile doğum tarihine göre ağaçlar
  • Darion Moğlısü - Siyah Bıçaklı Düzeninin En Büyük Lordu
  • Yüzden Kilo Vermenin Yolları - Yüz Egzersizleri
  • Arı nasıl düzenlenir. Arı vücudunun yapısı
  • Yüzünde lekeler ve bununla ilgili ne yapmak gerektiğinden dolayı

  • Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları


    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları

    Müziğin ana aralıkları